Klacht Whinkel: Videokaart valt onder garantie, Leverancier beantwoord geen mailtjes.

Booaahh

Videokaart defect.

3 maanden geleden heb ik een grafische kaart gekocht bij de webshop " Whinkel ". Toen ik mijn Videokaart gekocht had was het contact optimaal de mensen achter de servicedesk reageerde op de vragen die ik stelde.

Op de dag dat ik er achter was dat mijn videokaart defect raakte ( kan altijd gebeuren ) ik nam contact op met de fabricant van de videokaart en die verwees me naar de leverancier van de kaart, zodoende ik probeerde contact te maken met de klantenservice van Whinkel maar geen gehoor.

Ik hou niet van opgeven dus ik heb het de afgelopen week circa 30 telefoontjes gepleegd en werd direct verbonden met de voicemail van dit nummer.

Verder hebben ze nog 2 mogelijkheden om contact te zoeken bij het bedrijf dat is een " Chat functie " en een mailtje sturen, maar beide mogelijkheden geen gehoor.

Jammer om te zien hoe het bedrijf " Whinkel " omgaat met klanten maar dat ter zijde.

aangezien ik mijn videokaart wil laten maken heb ik het behandelproces van Whinkel nodig omdat de fabricant niet met consumenten in zee gaan ( Tenzij de firma failliet is verklaard )

Reparatie bij de fabricant en waarschuwen voor mensen die in de toekomst een videokaart bij deze firma willen bestellen.

Ook een klacht indienen over Whinkel?