Klacht Whirlpool: Bij whirpool en bauknecht slechte service

Snoekahhh

Juli 2019 is onze oven van het merk bauknecht bij ons geplaatst tegelijk met onze keuken. Tot op de dag van vandaag 9 december nog steeds problemen met de oven. Na een maand gebruikt te hebben gemaakt van onze oven konden we hem opeens niet meer gebruiken door hij elke keer in een storing viel. Dit gemeld aan de keukenconcurrent waar we de keuken met inbouw apparatuur hebben gekocht. Drie weken na deze melding is er pas een monteur langs gekomen. Die had geconstateerd dat er een onderdeel kapot was. Dit zou 2 weken duren voor dat hij het binnen had. 3 weken later kwam hij pas weer langs nadat ik hem heb moeten opbellen. Bleek verkeerd onderdeel te zijn. Zou het met de serviceafdeling bespreken. Weer 2 weken niets gehoord. Weer zelf contact moeten zoeken met whirpool. Kreeg daar tot 2x toe iemand aan de lijn die ik amper verstond door slecht Nederlands. Vroeg of ik een manager kon spreken omdat ik het belachelijk vond dat ik al 2 maanden zonder oven zat. Kreeg het antwoord dat het niet mogelijk was. Alle twee de keren dat ik gebeld had kreeg ik dit antwoord. Ze wilde weer een nieuwe afspraak inplannen voor het probleem. Toen gaf ik aan dat ik dit niet meer wilde en kreeg ijskoud het antwoord dan niet. Heb telefoongesprek beëindigd. Gelijk contact gezocht met keukenconcurrent. Na veel heen en weer gebel eindelijk een nieuw apparaat gekregen. Na 1 maand begint het spel opnieuw. Mijn oven werkt weer niet. Gelijk gebeld keukenconcurrent en die zou wederom een spoed melding maken Enndan zou er binnen 2 dagen contact gezocht worden met me. Zijn nu 2 dagen voorbij en geen bericht. Nu ben ik misschien wel een zeikerd maar ik vind dat als ik, nu 6 maanden verder ben en pas 1 maand mijn oven van 800 euro heb kunnen gebruiken, een spoedoplossing verdien. Eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug maar daar willen ze niet aan meewerken. Ik vind het teleurstellend dat ik het op deze manier moet doen. Whirpool en bauknecht vallen onder hetzelfde bedrijf whirpool dus en ik raad echt iedereen af of ook maar een whirpool of bauknecht te kopen want de service die je krijg is echt ronduit belachelijk en slecht, heel slecht.

Ik wil mijn geld terug of een reparatie met iets van een vergoeding omdat ik al 5 maanden niets heb kunnen doen met mijn oven. Als ik een pizza wil maken kan dat niet , dus moet ik het bestellen of anders geen pizza , 1 van de kleine voorbeelden maar hier word niet aan gedacht door de firma whirpool. Ik snap niet dat je zo met klanten omgaat

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?