Klacht Whirlpool: Call center medewerker onvriendelijk en klacht via email niet eens beantwoord

# 197301
Mirrie

7 november 2016 vaatwasser gekocht bij en meteen op de site geregistreerd voor extra garantie 5 jaar (dit is gelukt). Tevens gebruik willen maken van de actie, 6 maanden gratis vaatwastabletten. Deze actie kon ik echter niet invullen, dus gebeld met een medewerker die heel erg kortaf en onvriendelijk was, hij noemde zijn naam ook niet eens! Reden waarom ik deze actie niet kon invullen: mijn type vaatwasser stond niet in de geselecteerde vaatwassers erbij. Jammer, geen gratis vaatwastabletten! Na dit telefoontje meteen een klacht ingediend bij Whirlpool over de onvriendelijke medewerker, maar nu 3 weken later (24 november 2106) nog steeds geen antwoord van ze gekregen. Hun streven binnen 48 uur de mails te beantwoorden, maar het zijn inmiddels 3 weken later. Dus heb ik nog steeds geen antwoord. Ik hoopte eigenlijk toch nog gebruik te kunnen maken van de actie 6 maanden gratis vaatwastabletten, dat die lijst misschien een drukfout was en mijn vaatwasser er wel bij hoort?

Het zou fijn zijn als ik een antwoord krijg van Whirlpool en misschien uit coulance (vanwege de onvriendelijke medewerker) toch de vaatwastabletten mag krijgen!!!

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!