Klacht Whirlpool: Combimagnetron geeft geen signaal

Klachtnummer
# 573474
Gebruiker
Gebruiker1631567711
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 16 augustus is (als onderdeel van een nieuwe keuken) ook een nieuwe combimagnetron van Whirlpool geplaatst.
Het signaal dat aangeeft dat de magnetron, de oven etc klaar is, werkt niet.
De oven blijft op temperatuur, waardoor het eten verpietert als je er niet bij blijft om te zien dat het klaar is.
De magnetron is in oktober vervangen (met hetzelfde probleem!!!!).
Ondanks dat meerdere monteurs hadden gezegd, dat het vervangen van de printplaat geen oplossing is, stond er vandaag weer een monteur voor de deur. Met een DEFECT printplaatje, dat blijkbaar uit een andere kapotte magnetron is gehaald.
We wachten nu weer tot half januari op een (hopelijk) nieuw en werkend printplaatje.
Er zijn inmiddels 6 maal monteurs van Whirlpool langs geweest, zonder resultaat!

Gewenste oplossing

We willen eindelijk een goed werkende combimagnetron.
Eventueel een ander type.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen