Klacht Whirlpool: De doorlooptijd van een verstoring en de zeer slechte communicatie hierover.

Mark

Op 3 mei een storing gemeld van onze vaatwasser.
Op 8 mei is een monteur geweest die het prlobleem niet op kon lossen. Door de monteur werd gemeld dat er onderdelen uit italie moesten komen en dat hij ons op 3 juni weer kon bezoeken. Volgens de monteur lag het aan de computer van het apparaat.
Op 3 juni kwam de monteur maar het vervangen van de computer was niet de oplossing. Opnieuw moesten er onderdelen worden besteld!!
Daarna werd het stil, geen contact geen nieuwe datum.
Vervolgens heb ik zelf op maandag 8 juni gebeld met de serviceadeling van Whirlpool en om een status update gevraagd. Deze meneer wist mij te vertellen dat er inderdaad nieuwe onderdelen zijn besteld maar pas 26 juni in nederland zouden binnenkomen en dat daarna de monteur op 29 juni ons weer bezoekt.

Onderdelen uit italie hebben 4 weken nodig om in Nederland aan te komen!! Als ik ze zelf ga halen ben ik nog sneller!

Ik heb deze medewerker gemeld dat ik het hier niet mee eens ben en zijn mananger wilde spreken voor een oplossing. Dit kon niet maar als ik een klacht had kon ik deze sturen naar info_nl@whirlpool.com.
Diezelfde dag heb ik nog een mail gestuurd maar tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen. Dat vind ik eigenlijk nog slechter dan het feit dat de reparatie al zolang duurt!!

Een acceptabele oplossing in de vorm van het versnellen van het oplossen van de verstoring. Het apparaat vervangen voor een vergelijkbaar apparaat. Een soort van genoegdoening.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?