Klacht Whirlpool: defecte wasmeenemers

rutten46@xs4all.nl

Eind januari 2013 verliep de garantie vermelde wasmachine. In de periode april t/m augustus 2013 gingen alle drie de wasmeenemers kapot. Via de mail met Whirlpool contact opgenomen en om commentaar gevraagd. Coulance was niet mogelijk. Wel werd aangegeven dat het ongebruikelijk was dat dit onderdeel zo snel defect zou gaan. (mail hieromtrent in mijn bezit). Ruimte tussen binnen- en buitentrommel is onderzocht: geen probleem.
Wirlpool wil alleen verschijnen indien voorrijkosten en reparatiekosten in rekening kunnen worden gebracht: € 170. Waarom aangeven dat het defect raken van wasmeenemers bij een machine uit 2011 ongebruikelijk is en dan geen coulance betrachten?

Garantie type: Whrilpool 24 maanden fabrieksgarantie
Product: WASAUTOMAAT
12-cijferige productnummer: 859298020007
Typenummer: D400
Serienummer: 410907015566
Aankoopdatum: 22/01/2011
Dealernaam: Harense smid
Dealerlocatie: Nijmegen

Ik wil graag drie nieuwe wasmeenemers ontvangen: ik plaats ze zelf wel in de machine. Ik ben bereid de drie defecte exemplaren op te sturen voor controle.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?