Klacht Whirlpool: Droger droogt niet

bastrid

Condensdroger droogt niet. Meerdere monteurs bijgeweest. Alles is de oorzaak. Niet geaard stopkontakt, teveel was erin, teweinig was erin, te weinig ventiatie, waterpas staan machine enz. Oplossing, machine geaard via lange zware verlengkabel naar de keuken waar geaard stopkontakt zit. Droogt nog niet. Kwam doordat de deuren nu open moeten blijven staan vanwege de kabel erachter dat machine niet de gekozen 90 minuten droogt doch na 30 minuten al stopt. Soms brand lampje 6Sence dan en soms het indicatie lampje dat filter dicht zit. Filter maak ik na elke droogbeurt leeg. Start machine op en soms doet hij de tweede keer wel 90 minuten drogen en is de was ook droog. De andere keer stopt hij weer na 20 minuten. Ook gaat hij wel eens netjes 90 minuten aan de gang en is de was de eerste keer netjes droog.
Nu zou de oorzaak zijn dat de verlengkabel te licht was. Probleem blijft, maar monteurs komen niet meer.

Nieuwe tijdklok erin of vervangend artikel, droger is 6 maanden oud.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?