Klacht Whirlpool: Een TE DURE droger met alleen maar klachten.

Klachtnummer
# 365385
Gebruiker
Mel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze wasdroger van 3,5 jaar oud droogte in het eerste half jaar niet goed. Monteur van whirlpool geweest, zogenaamd opgelost.
3 maanden later zelfde probleem, werd de lager vervangen.
Nu, een piepend geluid alsof de droger kapot is en totaal niet veilig om te gebruiken. Whirlpool geeft aan dat de garantie voorbij is en we 2 keuzes hebben: verzekering nemen zodat de monteurkosten goedkoper zijn of een nieuwe aanschaffen. De droger heeft ons €699 gekost!!! Na 3,5 jaar al dit voor de zoveelste keer. Diep triest en weggegooid geld.

De oplossing

Een nieuwe wasdroger of dat het gratis gemonteerd wordt. Dit kan echt niet, we voelen ons machteloos en verdrietig. Zoveel geld voor zo iets wat alleen maar meer geld kost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?