Klacht Whirlpool: Falende apparatuur

Pelletkachel Julia

Wij kochten een keuken met daarin 5 apparaten van Whirlpool. Dit zou een goede keuze zijn, volgens de Keukenconcurrent. Vanaf dag één ellende. Ik ben ook vanaf dat moment bezig om de klachtenlijst, welke steeds langer wordt, onder de aandacht te krijgen. 0 op het rekest en uiterst incompetent en onbehoorlijk gedrag van de 'klantenservice' van Whirlpool. Ik heb bewijzen, foto's - enzovoorts, alles doorgestuurd en uiteen gezet. Ook al meerdere dagen vrij gevraagd van het werk, allemaal op mijn kosten uiteraard, ze komen niet of veranderen eenzijdig dag en datum. Geen woord dekt de lading! Alles is uitvoerig kenbaar gemaakt, ook bij de Keukenconcurrent. Tot heden kan ik niet spreken over onwelwillendheid van hun kant. Feit blijft wel dat wij bij hen, als partij, een keuken met deze inbouwapparatuur besteld en betaald hebben. Ook door hen is dit alles georganiseerd, geleverd en geïnstalleerd. Wij hebben in die zin volstrekt niets te maken met Whirlpool. In andere woorden: Keukenconcurrent los dit alles maar buiten ons en onze tijd, op met Whirlpool. Wij zijn hier geen partij in en wensen dit ook niet langer te zijn.

Vervanging van inductie kookplaat, vaatwasser (met de mogelijkheid zoals expliciet aangegeven en beloofd!) en controle/herstel van de afzuigkap. Vrieskast, welke letterlijk niet vriest, verwijderen. Wij hebben inmiddels een vrijstaande vriezer moeten aanschaffen. Maak hier maar een keuken- onderkast van.

Dit alles uiteraard zonder schade en kosten.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?