Klacht Whirlpool: Gebroken stabilisatie betonblok

D.Muller

Net na het verstrijken van de twee jaar garantie, breekt het stabilisatie betonblok van mijn Indesit was/droog combinatie. Ik heb dit direct bij Whirlpool aangegeven maar die komen met een standaard mail over dat ze helaas niet kunnen garanderen dat een apparaat nooit defect zal gaan binnen de te verwachten levensduur en dat ik voor veel geld een monteur kan laten komen om de machine te laten repareren. In mijn ogen valt het breken van een stabilisatie betonblok niet onder, het helaas niet kunnen garanderen dat een apparaat nooit defect zal gaan binnen de te verwachten levensduur, maar wijst dit op een ondeugdelijk product. Wanneer ik reageer op de standaard mail heb ik na vijf weken nog steeds geen reactie terug. pas wanneer ik hier om vraag krijg ik weer een standaard antwoord, hier heb ik acht werkdagen geleden op gereageerd maar wederom geen antwoord terug mogen ontvangen. De gehele periode ben ik aangewezen op een noodoplossing.

Ik ben tevreden met een gepaste kosteloze oplossing van Whirlpool of een gelijkwaardig vervangend product en wel binnen vijf werk dagen, het duurt immers al lang genoeg.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geen reactie Whirlpool

D.Muller

Ook een klacht indienen over Whirlpool?