Klacht Whirlpool: Gebroken stabilisatie betonblok

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 175654
Gebruiker
D.Muller
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Net na het verstrijken van de twee jaar garantie, breekt het stabilisatie betonblok van mijn Indesit was/droog combinatie. Ik heb dit direct bij Whirlpool aangegeven maar die komen met een standaard mail over dat ze helaas niet kunnen garanderen dat een apparaat nooit defect zal gaan binnen de te verwachten levensduur en dat ik voor veel geld een monteur kan laten komen om de machine te laten repareren. In mijn ogen valt het breken van een stabilisatie betonblok niet onder, het helaas niet kunnen garanderen dat een apparaat nooit defect zal gaan binnen de te verwachten levensduur, maar wijst dit op een ondeugdelijk product. Wanneer ik reageer op de standaard mail heb ik na vijf weken nog steeds geen reactie terug. pas wanneer ik hier om vraag krijg ik weer een standaard antwoord, hier heb ik acht werkdagen geleden op gereageerd maar wederom geen antwoord terug mogen ontvangen. De gehele periode ben ik aangewezen op een noodoplossing.

De oplossing

Ik ben tevreden met een gepaste kosteloze oplossing van Whirlpool of een gelijkwaardig vervangend product en wel binnen vijf werk dagen, het duurt immers al lang genoeg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    D.Muller
    Datum
    Geen reactie Whirlpool

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.Muller
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen