Klacht Whirlpool: gedwongen aanschaf bij Whirlpool in plaats van een lokale winkel

Herman

Tijdens het afspreken van het bezoek van een deskundige om de wasdroger te repareren werd telefonisch duidelijk gezegd dat je de kosten van dat bezoek - ongeveer € 108 - terug zou krijgen als je een nieuwe kocht.
Tijdens dat bezoek besloot ik tot aanschaf van een nieuwe - de beste oplossing. Tot mijn ergernis werd ik gedwongen de nieuwe machine (AWZ 9777) bij Whirlpool Nederland af te nemen tegen een prijs van € 408 in plaats van bij de lokale winkel van BCC voor een prijs van € 328.
Na protest bij Whirlpool Nederland kreeg ik een nietszeggend antwoord:
Het spijt me dat dit niet duidelijk is overgekomen. De reden dat ik het niet ter sprake heb gebracht is omdat ik u alleen maar aan kan geven dat u het anders geïnterpreteerd hebt dan het is bedoeld.
Toch is het een algemene richtlijn dat wij het communiceren naar de klant als dat nodig is en eigenlijk zijn daar zelden misverstanden over. Ik kan helaas niets veranderen hieraan. Nogmaals excuses voor het misverstand.

Whirlpool had mij de vrijheid moeten bieden elders een machine van hun merk aan te schaffen. Nu ik gedwongen werd bij hun zelf af te nemen is dat € 80 duurder geworden. Dat zouden ze mij moeten vergoeden.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?