Klacht Whirlpool: Geen garantie op defect onderdeel

Klachtnummer
# 290403
Gebruiker
Simone
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 25 april 2015 hebben wij een Whirlpool wasmachine AWO8568UM gekocht voor 400 euro. In augustus 2017 bleekt het "aan en uit knopje" defect. Kosten 89 euro. Nu blijken de lagers defect te zijn (Kosten 200 euro). De wasmachine is nog geen drie jaar uit en is nu al defect. Serviceteam van Whirlpool gebeld. Het antwoord luidt: "we kunnen helaas niets voor u betekenen want de garantie van 2 jaar is verlopen". Coulance is niet bespreekbaar. Uit internet onderzoek blijkt dat een wasmachine een levensduur gemiddeld tussen 8-10 jaar. Ik neem aan dat Whirlpool vindt dat zij kwalitatief goede producten maken?

Gewenste oplossing

Coulance op de rekening: De reparatie verrichten voor 100 euro (all in)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen