Klacht Whirlpool: Lang wachten op reparatie binnen garantietermijn

Suzan

Onze whirlpool wasmachine doet het niet meer nadat we hem 13 maanden geleden nieuw gekocht hebben. Monteur kon pas na 4 dagen komen. We moesten heel de dag thuisblijven hiervoor. Er kon geen dagdeel/tijdsindicatie gegeven worden, ook niet op betreffende ochtend. Wel werden een half uur van te voren gebeld. Monteur zag al snel dat hij hem niet kon repareren en moest hier een onderdeel voor bestellen. Dat is nu een week geleden en na om de dag informeren hebben we nu gehoord dat het nu nog langer dan een week gaat duren. Planning levering onderdeel staat voor over twee weken. Daarna moet nog een afspraak gepland worden. Dan zitten we dus al meer dan drie weken zonder wasmachine. We zijn dan net op vakantie. Ook dit is geen reden voor whirlpool om met een passende oplossing te komen. Hoe kan bestellen onderdeel 2 a 3 weken duren?

Snelle reparatie. Indien niet mogelijk leenwasmachine of desnoods vergoeding factuur als we hem elders laten maken.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?