Klacht Whirlpool: Lekkende droger

Britt

De droger heb ik 2 jaar en 2 maanden geleden aangeschaft. Tussen de droger en de wasmachine zit een uitschuifbare plaat. Deze plaat gebruik ik af en toe. Een tijdje geleden kwam ik tot de ontdekking dat er een beetje water op deze plaat lag. Na gebruik van de droger, als ik het niet vergat, controleerde ik de plaat. Nu kan ik met zekerheid zeggen dat de droger lekt.
De droger heeft, volgens Whirlpool, een verwachte levensduur van 6 jaar. In dit geval maakt het niet uit of je de droger dagelijks gebruikt of, zoals in mijn eenpersoonshuishouden, aanzienlijk minder vaak. De medewerkster van Whirlpool was duidelijk en rigide: de garantietermijn is 2 jaar en geen dag langer!
Gezien de stand van de techniek in 2012, de aanschafprijs (€ 429), het gebruik, de verwachting die ik mag hebben van een A-merk en de aangeven verwachte levensduur brengen met zich mee dat ik er van uit mag gaan dat de droger het (nog) jaren klachtenvrij moet doen.

Gratis reparatie.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?