Klacht Whirlpool: mijn klacht wordt niet afgehandeld

storing F2

23 september is er een monteur, via Whirlpool, bij mij geweest voor een storing aan de vaatwasser. Hij constateerde dat er een nieuwe motor in de vaatwasser moet. Deze had hij niet bij zich, zou hij bestellen, duurde ongeveer een week. Dit is nu 3 weken geleden van de monteur nooit meer iets gehoord. Electro World Tiel, waar de vaatwasser vandaan komt is voor mij gaan bellen met Whirlpool. De motor zou er zijn en de monteur zou contact opnemen. Weer niets gehoord. Electro World Tiel ging weer bellen. Nu waren ze er mee bezig. Er zou 4 oktober een monteur bij mij geweest zijn. Ik was die dag niet thuis dus bij mij is geen monteur geweest. Whirlpool wist niets van de afspraak op 23 september maar ze zouden er weer mee aan de slag gaan. Vervolgens hoor ik weer niets. Electro World Tiel belt weer voor me. Whirlpool zou me 2x gebeld hebben en een mail gestuurd hebben. Ik heb geen gemiste oproepen en er staat niets op mijn voicemail van Whirlpool. Ook een mailtje kan ik niet vinden, ook niet in de spam box.
Overigens niets dan lof voor Electro World Tiel, die doen er alles aan.

mijn vaatwasser maken en in elk geval een keer contact met me opnemen.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?