Klacht Whirlpool: Nog geen 3 jaar oud en nu al stuk...

Klachtnummer
# 76362
Gebruiker
amanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee weken geleden ging onze whirlpool stuk... hij moest nog 3 jaar worden... blijkt nadat de monteur (niet van whirlpool) anderhalf uur bezig is geweest het hele elektrische gedeelte (dus waar je alles instelt) stuk te zijn... hij naar whirlpool toe voor coulance te vragen omdat ie nog zo jong is... maar nee geen coulance... al met al twee weken zonder wasmachine gezeten, 240 euro armer en weer een werkende wasmachine...

De oplossing

Mijn gemaakte kosten terug of in ieder geval een bijdrage aan het leed... Het was een hoop geld en zoals alle Nederlanders groeit het geld niet op mijn rug...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen