Klacht Whirlpool: Onderdeel kapot, zelf kopen!! geen garantie

RobZ

Ik heb vorig jaar april, 5 apparaten in mijn keuken laten zetten van whirlpool, het werkt op zich allemaal goed. Vorige week draaien we het filter uit de vaatwasser, breekt de bovenste ring eraf. Ik denk lijkt me toch niet normaal, bel hierover whirlpool, krijg ik een vrouw aan de telefoon die moet gaan vragen of het garantie is. Komt ze terug met het antwoord: Nee dit hoort niet te kunnen dus het is geen garantie!!! ??

Nog een poging gewaagd, maar ze ging me resoluut doorverbinden met een telefoononderdelenvindzoekercomputer, deze heb ik maar opgehangen.

Als iets afbreekt is het toch gewoon garantie? Maar whirlpool heeft het getest en in de fabriek breekt het niet af dus het is geen garantie......... Klant doet of gebruikt het altijd verkeerd.

Stuur gewoon zo'n nieuw filter op onder garantie, Ik heb omdat ik 5 apparaten heb van whirlpool een verlengde garantie. Maar daar heb je zo ook niets aan natuurlijk.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?