Klacht Whirlpool: Onrechtmatige reparatie brandgevaarlijke Whirpool droger.

Sandra van Arnhem

Vanaf december ben ik met mijn vrouw in conflict met Whirlpool over een factuur t.a.v een reparatie van mijn droger.
In eerste instantie hebben wij gebeld n.a.v. een brief over brandgevaarlijkheid bij de Indesit droger die wij hebben. Hierop kwam een monteur langs. De monteur heeft de droger losgedraaid. Er bleek een beugel van een BH in de droger te zitten. Zonder overleg heeft hij de reparatie voltooid en kwam naar beneden met een pinautomaat en vroeg mij om te betalen. Ik heb met mijn vrouw meermalen naar Whirpool gebeld, werd telefonisch iedere keer in het gelijk gesteld en is telefonisch bevestigd dat het opgelost zou worden binnen het bedrijf. Nu krijg ik opnieuw een factuur dat we moeten betalen, ondanks dat we in het gelijk gesteld zijn via de telefoon. Al deze gesprekken zijn opgenomen. (door Whirpool)

We zijn van tevoren ook nergens over ingelicht door Whirpool. Wij wisten niet beter dan dat ze voor het oplossen kwamen van een brandgevaarlijke droger.

Ik vind het schandalig dat ik voor iets moet betalen, wat ik zelf ook had gekund, meneer had gewoon de droger weer dicht kunnen draaien en eerst met mij kunnen overleggen. Daarbij zijn we meermalen telefonisch in het gelijk gesteld en nu word er gedreigd met incasso bureau.

Een compensatie, kwijtschelding zou wenselijk zijn door Whirlpool, zeker na de telefoongesprekken die wij gevoerd hebben en meermalen in het gelijk gesteld zijn.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!