Klacht Whirlpool: onvoorbereid naar reparatie

Klachtnummer
# 196481
Gebruiker
ac
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb nog geen 2 jaar geleden whirlpool wasmachine gekocht bij Makro. Is vorige week stuk gegaan. Gaf foutcode F22 aan en ik voelde dat de trommel erg zwaar gaat. Komt vanmorgen de monteur. Gaat bij mij opzoeken wat deze foutcode inhoud --> andere motor. Heeft hij niet bij zich. kan nog een week wachten. Als je op reparatie gaat, kijk je toch eerst wat de klachten zijn, i.p.v. bij de klant?

De oplossing

Ik verwacht dat ze de monteurs beter voorbereid op pad sturen. Een foutmelding kan je bij het bedrijf opzoeken en weet je wat er aan de hand is en eventuele onderdelen daarvoor meenemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen