Klacht Whirlpool: Opgelicht

Kasiavds

Mijn wasmachine was stuk gegaan. Stuk is een grote word, het kon niet centrifugeren. Monteur is bij ons langs geweest en heeft een dun stoffen armband uit de pomp verwijderd en dat heeft ons 90 euro gekost. Per mail heb ik aanwijzingen gekregen om de filter te controleren dat heb ik ook gedaan, het was schoon, ik heb mij hand ook in de pom opening gedaan om te controleren of er iets in zat maar niets gevoelt . Het armbandje is zo dun en zat achter een soort van windmolen dat het onmogelijk was om het te voelen.
Als ik in de mail instructies had gekregen om met een zaklamp in de pomp opening te gaan kijken had ik het zeker gedaan. Ik ben een makkelijk mens, als ik van iets geen verstand heb ga ik het ook zelf niet proberen om te fixen zeker geen apparaat van 600 euro. Ik heb netjes de aanwijzingen die in de mail stonden gevolgd. Meer dan dat heb ik.ook niet gedaan, omdat ik geen monteur ben. Ik heb hier echt veel laast van. Waren de instructies meer gedetailleerd was mijn wasmachine veel eerder gemaakt en was ik geen 90 euro kwijt.
Ik had niet gedacht dat ik ook voor de reparatie zou moeten betalen dat was mij ook niet verteld. De eerste keer dat ik over mogelijke kosten had gehoord was toen de monteur mij belde 20 minuut van te voren. Had ik dit gewsit had ik al lang geleden een andere monteur geregeld en kon ik thuis mijn was draaien. Ik voel me opgelicht als ik heel eerlijk mag zijn. Een wasmachine van 600 euro en dan een "reparatie" bovenop voor 90 euro.
Ik heb netjes met U meegewerkt, eerst werd ik op de dag dat de monteur zou komen gebeld met de informatie dat hij ziek is geworden en dat ik moest wachten, omdat het een donderdag was moest ik minimaal tot de volgende week wachten. Hier heb ik niet over geklacht, want ja het is menselijk dat iemand ziek wordt. Ik heb ook niet geklacht toen ik niet terug werd gebeld om een nieuwe afspraak te maken, heb U gewoon zelf gebeld. Ik heb me alleen maar angelast aan de regels en ze ook gevolgd en nu voel ik me gewoon opgelicht.

Geld terug

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?