Klacht Whirlpool: Reparatie van vaatwasser

Klachtnummer
# 166612
Gebruiker
Laman van velzen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee keer een dag vrij genomen voor de monteur die mijn vaatwasser zou komen maken terwijl ik thuis was kaartje in de bus gegooid dat hij langs was geweest terwijl ik thuis was 2 maart wel geweest maar ik moest 5 dagen wachten op een onderdeel het is nu 3 mei en laat mij gewoon twee keer voor ll wachten hij heeft niet aangebeld alleen een kaartje in de bus gegooid. Hij had er zeker geen zin in ik vind het een waardeloze service.van wirlpool zo ga je niet met mensen om.en dat was niet een keer maar twee keer dat ik voor een vrije dag heb genomen. Ik vind het eent service.

De oplossing

Dat jullie een monteur sturen die hier echt aan belt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen