Klacht Whirlpool: Ruim 2 maanden wachten op een monteur voor een defecte vaatwasser.

Klachtnummer
# 461488
Gebruiker
Zoetetro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vaatwasser doet het al sinds levering niet naar behoren. Er is een monteur geweest, toen leek het probleem verholpen, maar dezelfde dag nog bleek dat dit niet het geval was. Nu al meer dan een maand op een monteur gewacht. Op de dag dat de monteur zou komen krijg ik een bericht dat de monteur niet komt en dat er pas over ruim een maand weer een monteur komt. Klantenservice hierover gebeld, maar die kunnen niets voor mij betekenen, er werd gezegd dat ik maar een klacht moest indienen. Maar er is nergens te vinden hoe je bij Whirlpool een klacht kan indienen. Inmiddels is dit al de 2e dag dat ik heb vrijgenomen omdat er een monteur langs zou komen, maar niet is geweest.

De oplossing

Op zeer korte termijn een monteur langs laten komen en het probleem oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen