Klacht Whirlpool: Scheit aan de klant!

priyatje

Ik heb een wasmachine van whirlpool, na 2 jaar al mankementen. Volgens de monteur is het bedieningspaneel stuk/doorgebrand. Gelukkig heb ik extra garantie toendertijd erbij gekocht en dan nog een zeer slechte service! Netjes en duidelijk alle klachten op een formulier aangegeven, echter toen er een monteur langskwam had hij geen idee wat er aan de hand was. Monteurs lezen de klachten dus NIET!! Lees je een klacht dan ben je echter voorbereid, en dan heb je echt wel onderdelen bij je. Dus je gaat het wederom uitleggen, vermoeiend! Natuurlijk had hij net dat onderdeel wat nodig was voor de wasmachine niet bij zich. Dat is net als een timmerman die z'n hamer niet bij zich heeft! Nu gaat er ruim 1 week overheen voordat het onderdeel beschikbaar is, dan moet er wederom een afspraak gemaakt worden, waar je wederom een hele dag voor thuis moet zitten. Alsof wij niet werken! Belachelijk dat je van 8:00 tot 18.00 thuis moet blijven voor een monteur. Ze bellen inderdaad een half uur van tevoren, maar zijn pas een uur daarna aanwezig. Bel je met de klantenservice kunnen ze niets anders zeggen tja dan moet je maar afwachten... zeer slecht. Voor mij nooit meer whirlpool!!!

Neem verantwoording voor jullie defecte apparaten en hou de klant op de hoogte!!

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?