Klacht Whirlpool: Schofterige behandeling en voorliegend personeel.

EssD

Na de verplichte veiligheids modificatie van mijn droger(4jaar zonder enig probleem gebruikt) is een vreemd geluid ontstaan, de monteur die dit kwam oplossen hoorde het niet en heeft het "resumeren" verholpen..helaas was dit niet het geval en is hij een tweede keer terug gekomen. Hij hoorde weer niks en wilde graag in discussie gaan dat dit geluid al zo was voor de modificatie! Uiteindelijk hoorde hij "iets" en concludeerde dat de pomp stuk was, deze heeft hij vervangen.
Ook hierna is de machine blijven rammelen, en kon ik alleen nog een "klacht" schriftelijk indienen..GEEN REACTIE! Daarna nog eens via mail ingediend en daar was het antwoord op dat ik een afspraak kon maken bij de service desk..(terug bij stap 1)
Op iedere vraag of ik een leidinggevende kan spreken wordt gezegd dat "dit doorgegeven wordt"maar nergens komt een reactie op.
Belachelijk! Zeer klantonvriendelijk en schofterig om iemand zo aan het lijntje te houden.
Voor mij geen Whirlpool/Indesit meer.

Een goed werkende droger en een persoon spreken van Whirlpool dit mij kan vertellen of dit de normale manier van werken is.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?