Klacht Whirlpool: Slechte/geen service in garantieperiode

Klachtnummer
# 46067
Gebruiker
John Duits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze vaatwasser veroorzaakte kortsluiting, kwam rook en brandlucht vrij. Dit was op 26 december 2013.
Serviceafspraak gemaakt, kon pas 7 januari 2014. Zouden half uur voor aankomst bellen. Die middag kaartje aangetroffen, niemand thuis. Ben niet gebeld op het nummer wat ik heb opgegeven.
Nieuwe afspraak, moet weer een week wachten en dubbele voorrijkosten betalen, omdat eerste keer niemand thuis was.
Moet nu voor de tweede keer een dag vrij nemen, wat mij ook weer geld kost.

Klanten service erg onvriendelijk. Veel te lange wachttijden op reparatie.

De oplossing

Deze week nog reparatie en kwijtschelding van alle voorrijkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen