Klacht Whirlpool: Slechte service Whirlpool

Klachtnummer
# 346676
Gebruiker
Dasle
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben begin december 2018 telefonisch contact gehad met Whirlpool voor het sturen van een service monteur omdat onze combi oven rare kuren vertoonde.
Op 13 december 2018 was de monteur op de afgesproken tijd aanwezig en heeft de oven nagekeken en constateerde dat hij de nodige onderdelen niet bij had en moest bestellen. Na herhaaldelijk info te willen verkrijgen bij Whirlpool wanneer de desbetreffende monteur weer langs zou komen om de oven te repareren krijgen we te horen dat ze van deze monteur nog steeds niets gehoord hebben en enkel communiceren via e-mail. Hoe kan het anno 2019 ondertussen dat een monteur niet telefonisch bereikbaar is en waarom doet Whirlpool hier niets aan?
Op moment van schrijven zijn we al 27 januari 2019

De oplossing

Willen gewoon gebruik maken van de garantie dat we op het toestel hebben en dat dit gerepareerd en opgelost geraakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?