Klacht Whirlpool: Te lange wachttijd voor reparatie binnen garantietermijn.

Klachtnummer
# 466481
Gebruiker
WachtendeWP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afspraak gemaakt voor defecte combi magnetron, voor 3 weken later nl 23-07-2020 de dag voor de afspraak een SMS met "uw afspraak wordt 21-08-2020. Voor meer informatie gebeld met het nummer wat in de mail stond. Reden is dat de monteur ziek is. Een maand later door 1 monteur? Misschien zzp-er inhuren?

De oplossing

Misschien monteurs zzp-ers aannemen om de afspraken wachttijd weg te werken?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen