Klacht Whirlpool: Uiterlijk mooi maar innerlijk een drama. Geen vertrouwen in huidige apparatuur

B.S.A. Thissen

In aug '14 hebben wij een nieuwe keuken gekocht. We hebben op aanraden voor Whirlpool gekozen.Installatie van de keuken was in dec '14. In dec '15 zijn er onderdelen van de combi-magnetron (AMW5023IX) al vervangen, Na het steeds uitvallen van de ovenfunctie.Jan '16 wederom een defect, in maart '16 weer. Omdat de monteur het probleem niet kon verhelpen hebben we een ander apparaat gekregen (AMW505/IX). Hiervan is nooit een vervangingsbon gestuurd. Nu zijn we 2 jaar verder en het zelfde euvel doet zich weer voor. Uitvallen van de ovenfunctie nog voordat de tijd verstreken is. Met als gevolg een niet gaar product. en verlies van veel tijd. De uitval vindt random plaats.
Ik zoek contact met Whirlpool en de dame van de klanten service zegt doodleuk de garantie termijn is verstreken, we kunnen wel een monteur sturen tegen de gebruikelijke kosten. Ik was het hier niet mee eens omdat het apparaat tussentijds is vervangen.Een gesprek met een leidinggevende kon helemaal niet.

Iedere keer all ik de naam WHIRLPOOL tegen kom krijg ik weer die nare smaak van de klantenservice. De service van de monteur was uitstekend, die heeft er alles aangedaan om het eerste euvel op te lossen.

Ik krijg het gevoel dat combi-magnetrons van Whirlpool een zeer beperkte levensduur hebben. Of ze zitten nog in de garantie of zijn er net uit.

Ik heb bijna 2 jaar mogen genieten van dit exemplaar maar kan er niet meer op vertrouwen dat de ingestelde functie ook daadwerkelijk de ingestelde tijd uitzit.
Wanneer ik tevreden ben. Als u met een redelijk aanbod komt om het apparaat te vervangen want op deze manier is het wel een erg dure simpele magnetron De oven werkt wel, maar je moet er wel bij blijven en met veel gekreun en gekraak doet hij zijn werk.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?