Klacht Whirlpool: Vaatwasser niet geleverd en geplaast zoals was afgesproken.

Mac-Intosh

Op vrijdag 06-10-2017 zou er tussen 13.00 uur -16.00 uur een vaatwasser geleverd en geplaatst worden dit was afgesproken op 29-09-2017, de tijd werd bevestigd op donderdag 05-10-2017. Op vrijdag 06-10- 2017 was er de gehele dag op het afgesproken adres iemand aanwezig.

Om 15.30 uur heb ik contact opgenomen met Whirlpool dit naar aanleiding van een gemist telefoongesprek.

Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat de monteur aan de deur is geweest maar dat er niemand aanwezig zou zijn. Dit klopt niet! Afspraak is afspraak dus er was wel degelijk iemand aanwezig.

Het gesprek met dhr. pieter van firma vlot was absoluut niet klantvriendelijk ook was het niet mogelijk om de aanwezige leidinggevende te spreken en ook de desbetreffende monteur was niet aanspreekbaar.

Om een afspraak te kunnen maken met Whirlpool is er enige inspanning aan voor afgegaan ik ben daarom dan ook zeer ontevreden en teleurgesteld over de manier waarop whirlpool zich heeft gepresenteerd.

Gesprek met desbetreffende monteur en eventueel als nog levering van de vaatwasser.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?