Klacht Whirlpool: Vaatwasser voor de 5 de keer kapot in 2,5 jaar

Basenjo

Wij hebben 2,5 jaar geleden een vaatwasser gekocht bij Whirlpool. Deze is na 1,5 defect geraakt aan de deur en is ondertussen al voor 4x gerepareerd waarvan 3x aan hetzelfde euvel. Na de laatste reparatie is de knak in de deur terug gekomen en is hij ook enorm gaan lekken. We hebben Whirlpool een email gestuurd waarin wij de koop ontbinden. Dit wilt Whirlpool niet, ze willen repareren. Dus hadden ze voor ons afspraak gemaakt met een monteur. Wij hebben meerdere malen gebeld en aangegeven dit niet te willen. Maar ze bleven volhouden. Op de dag van de reparatie zijn we de hele dag thuis gebleven maar geen monteur. Dus wij weer gebeld en bleek dat de monteur het 'onderdeel?!' niet had en deze is besteld! Wij hebben nogmaals een brief gestuurd met verzoek om ontbinding van de koop. Het antwoord van Whirlpool is, dat de koop niet ontbonden kan worden en het product niet ondeugdelijk is. Ze willen repareren en als deze definitief niet meer te repareren is een passende oplossing zoeken.

We willen de koop ontbinden en het deel van de aankoopbedrag terug ontvangen conform de standaard berekening van de Consumentenbond.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!