Klacht Whirlpool: wasmachine driemaal defect binnen twee en een half jaar

Whirlpool Nevada 1400
Op 03-06-2011 heb ik deze wasmachine bij Media Markt Maastricht gekocht
Op 20-01-2012 is de wasunit vervangen in verband met een kapot lager
Op 28-03-2013 is de wasunit nogmaals vervangen in verband met een kapot lager
Nu op 06-08-2014 heb ik contact opgenomen met uw servicedienst in verband met dezelfde klacht; "een kapot lager"! Binnen 1.5 jaar weer het lager defect.
Hier kreeg ik te horen dat dit niet meer onder de garantie valt. Mij lijkt het niet meer dan redelijk, dat na 2 maal vervangen van de wasunit, deze wasmachine met dit type unit betiteld mag worden als ondeugdelijk!
Als de 3e wasunit het begeeft dan spreek ik niet meer van slijtage maar van een structureel mankement in het onderdeel en mag ik er redelijkerwijs vanuit gaan dat dit een uitzondering is op de garantieregeling!

Hierbij doe ik dan ook een beroep op de uitzonderingsregel van de garantiebepaling voor deze wasmachine. Een ruim 3 jaar oude wasmachine waarvan 2 maal de wasunit vervangen is geworden en nu weer defect raakt
is niet wat ik van een product als deze mag verwachten.
Ik ga dan ook niet akkoord met de kosten van maximaal €175,00 die uw medewerker mij aanbood ter vervanging van een nieuwe wasunit!
Ik ben van mening dat, door de vele klachten en reparatie's aan deze wasmachine, ik recht heb op een kosteloze vervanging/reparatie hiervan.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rose
    Whirlpool verkiest dus om niet te reageren....

Rose

Ook een klacht indienen over Whirlpool?