Klacht Whirlpool: Whirlpool blijft in gebreke bij leveren onderdelen.

Klachtnummer
# 276113
Gebruiker
I.M. Buter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een vaatwasser van Whirlpool van 8 jaar oud, waarvan de slang van de pomp naar de arm lek is. Ongeveer 5 week geleden heb ik de slang besteld bij de vaste onderdelen leverancier, maar de slang is nog steeds niet geleverd, omdat Whirlpool Italië het niet op de plank heeft liggen. Ik heb 6 dagen geleden een mail gestuurd naar Whirlppol, op aanraden van een medewerker met een beloofde reactietijd van 48 uur. Ik heb nog steeds niet gehoord. Heb nu een prima vaatwasser, die niet draait omdat Whirlpool niet levert. Het kan toch niet zo zijn dat ik daarom een nieuwe vaatwasser moet kopen!!

De oplossing

Ik zou graag zien dat Whirlpool binnen afzienbare tijd (binnen 1 week) het onderdeel levert, of mij anders aanzienlijk c.q. volledig compenseert voor het aanschaffen van een nieuwe machine.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen