Klacht Whirlpool: Whirlpool blijft in gebreke bij leveren onderdelen.

I.M. Buter

Ik heb een vaatwasser van Whirlpool van 8 jaar oud, waarvan de slang van de pomp naar de arm lek is. Ongeveer 5 week geleden heb ik de slang besteld bij de vaste onderdelen leverancier, maar de slang is nog steeds niet geleverd, omdat Whirlpool Italië het niet op de plank heeft liggen. Ik heb 6 dagen geleden een mail gestuurd naar Whirlppol, op aanraden van een medewerker met een beloofde reactietijd van 48 uur. Ik heb nog steeds niet gehoord. Heb nu een prima vaatwasser, die niet draait omdat Whirlpool niet levert. Het kan toch niet zo zijn dat ik daarom een nieuwe vaatwasser moet kopen!!

Ik zou graag zien dat Whirlpool binnen afzienbare tijd (binnen 1 week) het onderdeel levert, of mij anders aanzienlijk c.q. volledig compenseert voor het aanschaffen van een nieuwe machine.

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whirlpool?