Klacht Whirlpool: Whirlpool Denver 1600 wasmachine kapot

Klachtnummer
# 79297
Gebruiker
erademakers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin 2011 de wasmachine whirlpool Denver 1600 gekocht, sindsdien enkele keren een whirlpool monteur op locatie gehad voor verschillende storingen. Vandaag is er een onafhankelijke monteur geweest en het blijkt dat de lagers kapot zijn, bij dit type wasmachine moet dan de hele trommel vervangen worden wat Total loss betekend. De monteur geeft aan dat ik er, gezien de prijs en de ouderdom, niet van uit hoef te gaan dat dit probleem zou ontstaan en Whirlpool tot kosteloze reparatie of vervanging van de defecte onderdelen over zou moeten gaan.

Na contact te hebben gehad met Whirlpool geven ze aan dat ze kunnen repareren voor EUR 107,80 exclusief eventueel te vervangen onderdelen en klein materiaal. Dit vind ik buiten alle proporties. Volgens de wet moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Daarvan is naar mijn mening in dit geval zeker geen sprake.

De oplossing

Kosteloze reparatie of vervanging van de defecte onderdelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whirlpool hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whirlpool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen