Opgelost door Whitelight-nederland.nl: Bestelling na 5 dagen nog niet geleverd, schuld word naar post nl verwezen door whitelight

G

Afgelopen donderdag besteld bij whitelight.nl..voor 1600 uur besteld de volgende dag in huis word beloofd. Nu 5 dagen later nog niets ontvangen, en op de dag van bestelling wel al betaald. Telefoonnummer is niet aanwezig, alleen een email adres. Al 3 mails verstuurd, en 1 mail terug ontvangen. Ze zeggen contact te hebben gehad met de post nl. En dat het daar bij de sorteercentrum op onverklaarbare wijze is blijven hangen? Vandaag 7 januari zou het bezorgd worden. Echter is de post nl al langs geweest en heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Dit voelt niet goed, ik heb al betaald maar de bestelling nog niet ontvangen. Wat is er nu aan de hand vraag ik mij eigen af, met alle opties nog open. Wat ik niet begrijp is dat ik een andere bestelling wel heb ontvangen van een andere website. Waar ligt dit dan aan,,,,is het waarheid of word ik opgelicht? Waarom is er geen telefoonnummer beschikbaar en waarom word er niet op mijn mail beantwoord? Graag een reactie.

Ik wil het product vandaag 7 januari nog ontvangen, we zijn inmiddels 5 dagen verder.
Als ik dit kado wil doen, ga ik van uw belofte af op de website. Voor 1600 uur besteld de volgende dag in huis. Ik heb later besteld, waarom is het zaterdag of gisteren maandag dan niet gekomen. Bij elk andere webwinkel gebeurd dit namelijk wel. Als het vandaag 7 januari niet meer komt, wil ik per direct mijn geld retour. U geeft post nl de schuld in deze in uw email, maar daar heb ik geen inzicht op?!

Whitelight-nederland.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

is inmiddels bezorgd