Klacht Whitelight-nederland.nl: bestelling

Klachtnummer
# 84916
Gebruiker
Chrisdielemans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 16-11-2014 een bestelling geplaatst en betaald per ideal,ik heb 2 emails gestuurd omdat ik tot op heden geen mail of reactie van hun heb ontvangen,in het verleden bestelde ik ook een keer bij whitelight,toen waren er geen problemen zover ik het nog weet.de bestelling zou volgens hun belofte op hun website al binnen moeten zijn.

De oplossing

zsm mijn bestelling laten bezorgen en aan de beloofde levertijden houden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Whitelight-nederland.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whitelight-nederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen