Klacht Whiteshine.nl: tanden bleken white shine

# 194490
WA01

Op 4 november 2016 heb ik me tanden gebleekt bij White Shine. Echter na de behandeling was mijn lip erg opgezwollen. Ik kreeg na afloop blaren onder mijn lip. Ik dacht dat het wel weg zou trekken maar dit werd echter steeds erger. Ik ben op zaterdagochtend meteen naar de spoed huisartsenpost gegaan wat mij €92,00 euro kost en hij heeft bevestigd dat het ging om brandwonden, waardoor ik blaasjes kreeg. Dit was een reactie door het bleken. Ik ben erg ontevreden over de behandeling en heb het bedrijf gemaild aangezien ik op dat moment amper kon spreken en momenteel nog steeds aan het herstellen ben, waardoor ik ook niet kan werken. Aangezien het spreken voor nog meer ellende zorgt. Echter is een reactie wat ik op zijn minst verwachte uitgebleven. Voor een bedrag van €200,00 verwachte ik een zorgvuldige behandeling. Uiteindelijk heeft me dit in totaal bijna €300,00 gekost wat mij brandwonden heeft opgeleverd.

Geld terug + vergoeding kosten huisartsenpost. Mocht ik geen enkele compensatie ontvangen dan zal ik verdere juridische stappen ondernemen.

Whiteshine.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Whiteshine.nl?