Klacht Whitestripskopen.nl: Ik wil mijn product retourneren, maar de webshop voldoet niet aan de wettelijke voorschriften.

Luka

Beste heer/mevrouw,

Ik heb onlangs een aankoop gedaan bij whitestripskopen.nl.
Deze bestelling was voor 32,95. Nu wil ik deze bestelling retourneren en heb ik de instructies op de pagina van het bedrijf gevolgd. Hier staat dat je toestemming moet vragen per mail voor het retour sturen van de bestelling. Op dit verzoek heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Ik durf mijn bestelling nu niet terug te sturen, maar ik zou deze retour wel graag door willen zetten. Alleen wel op de goede manier, en zodat ik mijn geld terug krijg. Zoals in de algemene voorwaarden van de webshop staat omschreven heb ik het recht op het retour sturen van mijn bestelling. Hier voldoet de webshop op dit moment niet aan. Er zijn ook naast het emailadres geen andere contactgegevens waardoor ik contact op kan nemen met de webshop eigenaar.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen.
Bij voorbaat dank.

Ik zou graag mijn bestelling willen retourneren, en alle kosten vergoed willen krijgen.
Aangezien ik nu deze klacht ook indien, zou ik graag ook de retourkosten vergoed willen krijgen (deze zijn 1,66 euro). Ik hoop dat het bedrijf mij hierin tegemoet kan komen.

Whitestripskopen.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Whitestripskopen.nl?