Opgelost door Wibra: Geen kassabon wel een bankafschrift en niet ruilen …

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 550047
Gebruiker
Klacht09
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen kassabon meer maar wel een bankafschrift.
Had een te kleine maat t shirts gekocht en wil graag 1 maat groter.
Zonder officiële bon niet ruilen volgens het regelement van de Wibra. Er zit 2 dagen van de aankoop en ruilen tussen.

De oplossing

T shirts laten omruilen voor een grotere maat

1 reactie

  1. Auteur
    Wibra
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw melding.
    U kunt uw artikelen altijd binnen de gestelde termijn retour doen naar de winkel op vertoon van een geldige kassabon.
    Mocht u de kassabon niet meer hebben dan vragen wij u het klachtenformulier via onze website in te vullen, dan kunnen wij u vraag inhoudelijk behandelen.

    Met vriendelijke groeten,

    Wibra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht09
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben naar een ander filiaal gegaan. Deze maakte er geen punt van dat ik geen kassabon meer had. Ik heb het artikel omgeruild voor een andere maat. Deze winkel maakte er totaal geen probleem van.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wibra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen