Klacht Wibra: Nooit op voorraad of niet geleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 544173
Gebruiker
Gonlag$blauwlicht#112
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goede morgen ik heb ÷ 5 weken geleden slips besteld.ik heb tel nr achter gelaten in wibra spaland. Maar als ik Belt .dan zijn ze niet geleverd of op.ik zou heel graag 10 slips met artikel nr 20240137 maat L Hebben is het mogelijk om deze op te sturen of naar wibra spaland. Bed mevr Gonlag

De oplossing

Nou de slips. naar het filiaal te sturen of rechtstreeks naar mijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Wibra
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Gonlag,

    Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht.
    We willen u vragen om het contact/klachtenformulier op onze website in te vullen.
    Alleen op die manier kunnen we u klacht inhoudelijk behandelen.

    We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Wibra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gonlag$blauwlicht#112
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Weken lang vraag ik aan personeel mijn te bellen. Als er weer nieuwe zending binnen is.dat gebeurt niet.heb ook gevraagd of ze het gevraagde product. Voor mijn apart willen leggen en mijn te bellen. Volgens het personeel krijgen ze elke vrijdag een nieuwe zending.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Wibra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen