Klacht Wibra: voorschut gezet, onbeschofte behandeling

# 320448
mooie vogel

Gisteren Diy Diamant Painting gekocht bij de Wibra op de Sloterkade in Amsterdam.
3 verschillende. In de verpakking zitten zakjes met steentjes. Jammer genoeg was er in 1 verpakking een leeg zakje. Vandaag terug gegaan . Mocht het meteen omruilen en kijken of deze wel in orde is. Ik zei dat ik er nog 2 nam en de verkoopster zei '' Dan kunt u deze beter ook even hier nakijken''. Ze gaf me een mesje voor het plakband los te maken. Ik ging bij een gesloten kassa staan. Opeens uit het niets kwam er een verkoopster achter de kassa staan en maakte een opmerking van.'' schandalig het wordt zo maar open gemaakt ze doen maar'' Ik wilde het uitleggen maar ze draaide haar hoofd naar een klant en negeerde me. Ik vroeg of ze even wilde luisteren en zei dat er 1 zakje leeg was. Volgens haar kon dat niet want ze zijn allemaal gecontroleerd. Vraag het dan aan je collega, ze negeerde me weer. Ik ging iets harder praten waarop ze minachtig zei. Niet zo schreeuwen dag mevrouw. Ze was echt ontzettend onbeschoft en ik stond voorschut in de zaak.. Ik hoop niet dat ik weer terug moet, want die 2 nieuwe heb ik niet kunnen controleren ondanks dat het van die andere verkoopster mocht. M.v.g. Yvonne.

Van haar een excuus Minstens.

Wibra
    Geachte mevrouw Overweg,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend als u zich onvriendelijk en onprofessioneel behandeld voelt. Onze excuses, namens het personeel, voor deze ervaring. Wij zullen onze verkoopleiding contact laten opnemen met het filiaal, zodat er overleg kan plaatsvinden over dit voorval. Wij zullen er alles aan doen om dit voor de toekomst te voorkomen.

Wij hopen dat de andere 2 artikelen geen lege zakjes bevatten, maar mocht dit het geval zijn, aarzel dan niet om deze te ruilen.

Wij danken u voor de melding via deze site en willen u er graag op attenderen dat wij ook op onze eigen site een contactformulier hebben, waarmee u ons kunt bereiken.
    Wij hopen dat u binnenkort weer met plezier bij ons komt winkelen.

Wibra Supermarkt

Ook een klacht indienen over Wibra?