Klacht Wickey.nl: Levering van niet acceptabel product en niet nakomen van beloftes

Klachtnummer
# 452235
Gebruiker
Tom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22-4 een speelhuis met glijbaan en schommel besteld. 2 weken netjes gewacht op levering. Bij levering geconstateerd dat hout niet voldoet aan norm. Contact gehad hierover, hout zou vervangen zou worden. Inmiddels na 16 keer contact opnemen hout nog steeds niet binnen, ondanks beloftes en goedpraten van firma.

De oplossing

Ik wil de helft van het betaalde bedrag terug, omdat de helft van het gekochte product voldoet aan de eis.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wickey.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen