Klacht Wideally.com: -

Klachtnummer
# 323530
Gebruiker
Nouwen2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT
Ik bestelde via internet een harmonylamp voor €119,-. (mobiel internet bankieren) Direct na het betalen kreeg ik een melding dat de bestelling en betaling gelukt was en of ik meer wilde kopen met hogere korting. Helaas echter geen mail oid met daarin contactgegevens of informatie over de verzending. Ook geen mogelijkheid tot traceren van het pakket oid.
Ik heb een aantal dagen gewacht maar er gebeurde niets.
Bij de afschrijvingsgegevens op mijn betaalrekening was een aantal gegevens vermeld, waaronder natuurlijk het rekeningnummer van de tegenrekening. Dit nummer kan ik niet traceren. Bij het nazoeken (Googl) op Luxbook.com Wideally.com bleken er meer klachten te zijn van mensen die geld hadden betaald, maar niets ontvangen hebben. Het gaat hier dus waarschijnlijk om internetoplichting!

De oplossing

Mijn geld terugzien als het om internetoplichting gaat!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen