Opgelost door Wideally.com: Beseld en betaald maar niks ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 321932
Gebruiker
Corine007
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 augustus een alpenglas bij wideally besteld en betaald. Ik heb er een bevestigingsmail over gekregen. Ook kon ik de zending volgen tot 4 september, nu niet meer en het is doodstil. Ik heb ze 3 mailtjes gestuurd maar er komt niets. Ik ben bang dat ik mijn 60 neuro kwijt ben...

De oplossing

Het alpenglas leveren voor 30 september

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corine007
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen