Opgelost door Wideally.com: Een Nicole Curler gekocht die niet geleverd wordt. Wideally geeft geen antwoord meer!
Details
Klacht
Op 9 januari een Nicole Curler gekocht, maar nog steeds niet binnen. Ik krijg steeds het antwoord dat de Curler onderweg is, maar ze kunnen me geen tracking code geven. Inmiddels krijg ik al 2 weken geen reactie meer op mijn e-mails. Ze lijken dus niet te leveren en het aankoopbedrag ook niet terug te betalen. Ik voel me opgelicht! Extra zuur is dat m'n dochter van 11 de Curler heeft gekocht en ze nu dus 80 euro kwijt is.Gewenste oplossing
Uitzoeken waarom ik de Curler niet geleverd krijg. Als dit onmogelijk blijkt, het aankoopbedrag terugstorten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.