Opgelost door Wideally.com: Een Nicole Curler gekocht die niet geleverd wordt. Wideally geeft geen antwoord meer!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 355584
Gebruiker
WVH
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 9 januari een Nicole Curler gekocht, maar nog steeds niet binnen. Ik krijg steeds het antwoord dat de Curler onderweg is, maar ze kunnen me geen tracking code geven. Inmiddels krijg ik al 2 weken geen reactie meer op mijn e-mails. Ze lijken dus niet te leveren en het aankoopbedrag ook niet terug te betalen. Ik voel me opgelicht! Extra zuur is dat m'n dochter van 11 de Curler heeft gekocht en ze nu dus 80 euro kwijt is.

Gewenste oplossing

Uitzoeken waarom ik de Curler niet geleverd krijg. Als dit onmogelijk blijkt, het aankoopbedrag terugstorten.
Geboden oplossing
Levering van de Curler
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Wideally.com
    Datum
    Beste W. van Hamersveld,

    Excuses voor de vertraging.
    We hebben u uw tracking link per e-mail doorgestuurd.
  2. Auteur
    WVH
    Datum
    Bedankt, ik heb de code ontvangen. Hopelijk krijg ik de Curler nu eindelijk geleverd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen