Klacht Wideally.com: Geen geld retour na toesturen defect product. Wideally is hiervoor niet te bereiken.

E. Heemink

Na een defecte krultang te hebben besteld (Nicole Curler) via een advertentie op social media, heb ik contact met Wideally opgenomen om samen een oplossing te vinden.

Binnen 2 dagen heb ik netjes een antwoord gekregen dat ik mijn geld retour zou krijgen.
De reden: "Omdat wij klanttevredenheid serieus nemen, hebben wij het volledige bedrag teruggestort op uw rekening."

Op dit moment wacht ik nog steeds op het geld. Ik heb al meerdere malen (5 keer) een mail gestuurd met mijn vraag of ik nog een reactie krijg. Tot vandaag helaas nog niets mogen ontvangen.

Ik vind het erg spijtig dat ik zo slecht behandeld wordt, terwijl zij "klanttevredenheid" zo belangrijk vinden. Blijkbaar ben ik niet de enige met klachten over Wideally.
Ik hoop alsnog een reactie te ontvangen.

Ik zou eindelijk mijn geld eens retour willen ontvangen.

Wideally.com
    Beste E. Heemink,

Hiermee willen wij u informeren dat we het volledige bedrag hebben teruggestort op uw rekening.
    Terugbetalingen gebeuren steeds via het rekeningnummer dat u gebruikte voor de oorspronkelijke bestelling.
    Beste Wideally,
    Zoals reeds ook via de e-mail aangegeven ben ik erg blij met deze reactie. Als ik het bedrag ook overgemaakt heb gekregen zal ik dit hier doorgeven en vind ik dat er een correcte afhandeling is geweest van Wideally.
    E. Heemink
    Inmiddels heb ik mijn geld retour gekregen. Erg fijn dat ik toch nog de juiste service van Wideally heb gekregen!

Ook een klacht indienen over Wideally.com?