Klacht Wideally.com: Geen product wel al betaald

Klachtnummer
# 349472
Gebruiker
OK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen product binnen

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Wideally.com
    Datum
    Beste N. Oulali,

    Bedankt voor uw bericht. We kunnen u bevestigen dat uw Luma Care zijn koffers al heeft ingepakt en onderweg is naar uw huis! U kunt zijn reis volgen met de volgende trackingcode:

    http://parcelsapp.com/en/tracking/YT1904321211000441

    Zoals u kunt zien is hij nu op het vliegveld, daar kijkt hij naar de vliegtuigen en wacht met spanning op zijn allereerste vlucht! Het is onze ervaring dat hij binnen 10-12 dagen bij u moet arriveren.

    Hij kan niet wachten om u te ontmoeten – en wij weten dat u erna uitkijkt om hem te verwelkomen in uw huis 😊

Ook een klacht indienen over Wideally.com?