Opgelost door Wideally.com: Geen reactie na mailen probleem

content Opgelost
Marjoleinvanvoorst

Geprobeerd de Nicole Curler te bestellen. Na het betalen kreeg ik een foutmelding. De betaling is wel voldaan, maar ik heb geen bevestiging ontvangen.
Gemaild naar het betreffende mailadres, maar nu 1,5 week later nog geen reactie gehad. Dit is absoluut niet netjes!
Ik baal er stevig van en wil weten hoe het zit!

Ik wil duidelijkheid. Is mijn bestelling doorgekomen? Zo niet, dan wil ik dat ze alsnog een Curler naar mij opsturen!

Marjoleinvanvoorst
Na veel heen en weer mailen en van het kastje naar de muur gestuurd worden is er eindelijk een oplossing gekomen. Eerst werd gezegd dat ze mijn betaling niet konden vinden en dat ik het met mijn bank moest regelen. Er kon niks voor mij gedaan worden. Na herhaaldelijk mailen werd ik doorgestuurd naar de Nederlandse tak van het bedrijf. Ik kreeg eerst twee weken geen reactie. Gelukkig kreeg ik alsnog een antwoord met excuses en het feit dat ze mijn betaling hadden gevonden. Zelfs met foto’s als bewijs. Het product is onderweg en ik heb daar de track and tracé al van ontvangen. Ik ben heel blij met deze oplossing.

Ook een klacht indienen over Wideally.com?