Opgelost door Wideally.com: Internetoplichting-schijnverkoop van luxbook

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 322229
Gebruiker
Anouk de Haas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde via internet een lamp in de vorm van een boek voor €59,-. (mobiel internet bankieren) Direct na het betalen kreeg ik een melding dat de bestelling en betaling gelukt was en of ik meer wilde kopen met hogere korting. Helaas echter geen mail oid met daarin contactgegevens of informatie over de verzending. Ook geen mogelijkheid tot traceren van het pakket oid.
Ik heb een aantal dagen gewacht omdat ik dacht dat het verscheept moest worden, maar er gebeurde niets.
Bij de afschrijvingsgegevens op mijn betaalrekening was een aantal gegevens vermeld, waaronder natuurlijk het rekeningnummer van de tegenrekening. Dit nummer kan ik niet traceren. Bij het nazoeken (Googl) op Luxbook.com Wideally.com bleken er meer klachten te zijn van mensen die geld hadden betaald, maar niets ontvangen hebben. Het gaat hier dus waarschijnlijk om internetoplichting!

De oplossing

ik wil mijn geld terug!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anouk de Haas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket is uiteindelijk toch ontvangen! 😃
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen