Klacht Wideally.com: Lamp van 119 euro besteld en niets ontvangen, contact met Widealley niet mogelijk.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 322258
Gebruiker
Lineke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 aug een lamp besteld voor €119,95 euro.
Op 4 sept kreeg ik een mail van Widealley team dat de bestelling is verstuurd en ik de bestelling kan volgen.

Sindsdien geen contact kunnen krijgen.
Ik ben bang dat ik voor de eerste keer van mijn leven ben opgelicht via een internet aankoop!

De oplossing

Zorgen dat de lamp zo spoedig mogelijk bezorgd wordt! Anders geld terug!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lineke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niets van Widealley vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Wideally.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen