Opgelost door Wideally.com: Nalevering niet waargemaakt ondanks herhaalde beloften.

angry Opgelost
Laura V

Bij levering van de maanlamp zat geen oplader. Deze is me beloofd na te sturen. Niet gebeurd. Ik heb er al 4x contact over gehad. Nog steeds geen oplader. Beloften over communicatie worden ook niet nagekomen.
Ik heb ook om het typenummer gevraagd om het dat zelf maar te kopen, want het is een afwijkende maat. Daar krijg ik geen reactie op.
Ik voel me opgelicht. Het was geen goedkoop item.

Ik wil het typenummer van de oplader weten.

Laura V
    Nieuwe reactie, vol met fouten..
    Ik kreeg een printscreen waarop de klantenservicemedewerker kon zien dat het item was afgeleverd. Ik zag dat niet. De tracking ging niet verder dan de douane. Stond er letterlijk op.
    Advies was om met PostNL contact op te nemen. Terwijl leverancier volgens printscreen DHL was.
    Bijgeleverde telefoonnummer van PostNL was niet meer in gebruik.
    Hierop gereageerd.
    Geen reactie tot zover...
    ...
    Klacht is niet opgelost.
    geen communicatie meer gehad.
    Graag open laten staan.
    Laura V
    Nog steeds geen reactie..
    Wideally.com
    Beste Laura,

Onze oprechte excuses voor de late reactie.
    Waarschijnlijk is er een fout gemaakt bij de koerier, dat we heel serieus nemen en gelijk gaan uitzoeken.

Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons en wij hebben u een nieuwe oplader verzonden.
    Dank u wel voor uw begrip.
    Laura V
    Ik stel voor dat we deze klacht jog even open laten staan.
    Gezien de aanloop naar de laatste reactie wil ik eerst zien dat de belofte waargemaakt wordt.
    Mocht het naar tevredenheid opgelost worden laat ik het ook graag weten.
    Laura V
    Nog steeds niks ontvangen.
    Ook (weer) geen communicatie over de levering.
    Laura V
    Nog steeds geen artikel ontvangen.
    Nog steeds geen update over de levering gehad.

Laura V
Missend onderdeel geleverd. Na drie maanden en talloze mails. Te veel vertraging en te weinig communicatie van wideally. Hoewel het uiteindelijk opgelost is waardeer ik de service als diep onder de maat. Deze klant komt niet terug.

Ook een klacht indienen over Wideally.com?